Audi A4 Avant Avant 2.0 TFSI-7/24
  • 2024
  • 6 800 km
  • Benzín
  • Combi
56 000 €

293 663

inzerátov v ponuke
Blog
Pridať inzerát

Nahlásiť inzerát

Týmto oznámením nám pomáhate udržiavať bezchybný obsah
na Autobazar.SK. Nahlásenie je anonymné.

Vyberte druh chyby *

Doplňujúca informácia k inzerátu

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

* Údaje sú povinné.

Odoslaním tohto emailu súhlasím so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení.
Overenie histórie vozidla
Kompletná história vozidla Audi A4 Avant Avant 2.0 TFSI-7/24
Opýtajte sa predávajúceho na VIN číslo:
Zadajte prosím VIN
Nedvíha telefón? Kontaktovať emailom
v spolupráci s

Audi A4 Avant Avant 2.0 TFSI-7/24

Trnava 1.11.2025

56 000 €

Základné údaje

Rok výroby:

2024

Stav:

Používané

Najazdené:

6 800 km Overiť

Palivo:

Benzín

Prevodovka:

Manuálna

Karoséria:

Combi

Pohon:

Predný

Online overenie
Overenie histórie vozidla
Overte si skryté poškodenia, najazdené kilometre, servisnú históriu a ďalšie informácie.
Preveriť online

Poznámka

predám z dôvodu kúpy nehnuteľnosti, len 6.800km, kúpené v SR, 3 r záruka aj bezplatný servis, bohatá príplatková výbava ako matrix LED, masážne sedadlá vpredu elektricky ovládané, vyhrievané predné a zadné sedadlá, 3-zónová klimatizácia, poťah sedadiel Alcantara/koža, výplne dverí, madlá a opierky dverí a bočné časti stredovej konzoly v koži, tmavé sklá od B stĺpika, slnečná clona na zadných bočných oknách, výsuvné slnečné clony, parkovacia kamera, automatický parkovací asistent, ambientné osvetlenie, akustické predné bočné sklá, 18“ disky s pneu 245/40, Matrix LED svetlomety s dynamickou svetelnou scenériou vpredu aj vzadu, dynamické smerovky vpredu aj vzadu, cez aplikáciu MyAudi je možné aktivovať navigáciu., modrá navarra metalíza.. z príslušenstva sú k vozidlu zakúpené gumové rohože, LED projekcia „audi kruhy“ pri otvorení dverí vpredu aj vzadu, VIN print (aby vozidlo mohlo byť poistené aj pre prípad krádeže), 18“ zimné komplety... ide o posledné nové a zánovné vozidlo strednej triedy s manuálnou prevodovkou. už žiadne nové vozidlo strednej triedy nie je možné zadať do výroby s manuálnu prevodovku a toto je úplne posledné vozidlo Audi A4 s manuálnou prevodovkou a má 110kW/150k pri 4.000ot, objem 1.984ccm, max. krútiaci moment 270Nm už od 1.300 ot. Zrýchlenie 0-100 za 8,8s síce nie je dychberúce, ale na bežné jazdenie plné dopravných obmedzení postačuje a v praxi je dôležitejšie pružné zrýchlenie, kde vďaka celkom slušnému a nízko položenému krútiacemu momentu namerané pružné zrýchlenie 40-107 je 6,2s, čo je rovnaké, ako má pružné zrýchlene na rovnakú rýchlosť Audi A4 Avant 40TDI Quattro 150kW/204k S-Tronic - je o 100kg ťažšia ako predávané vozidlo a namerané pružné zrýchlenie 60-120 je 7,1s, čo je porovnateľné s pružným zrýchlením na rovnakú rýchlosť u Audi A4 Avant 40TFSI 150kW/204k S-Tronic(0-100 za 7,3s), ktoré to má za 6,8s a nové Audi A5 Avant TFSI 150kW Quattro (0-100 za 7,6s) má rovnaké pružné zrýchlenie až za 7,4s... takže v premávke dokážete s týmto vozidlom "potrápiť" aj silnejšie vozidlá...vozidlo má nižšie prevádzkové aj servisné náklady než porovnateľné vozidlo s automatickou prevodovkou, podľa WLTP oproti verzii 40TFSI má nižšiu spotrebu paliva v meste až o 1.0 l a kombinovanú o 0.8 l a len o 0.3 l vyššiu kombinovanú spotrebu oproti verzii 40 TDI Quattro... a cena servisných prehliadok je cca o 80-250,- EUR nižšia než u vozidiel Audi A4 s S-Tronicom (info od autorizovaného servisu). Manuálna prevodovka je servisne menej náročná ako S-Tronic, navyše S-Tronic potrebuje časté finančne náročnejšie výmeny oleja, najlepšie aj s preplachom (cena takejto výmeny sa pohybuje okolo 400,- EUR) a občas majú poruchy – dvojspojkové prevodovky sa neopravujú, ale rovno vymieňajú a výmena len za repasovanú stojí min. 2.500 EUR a za novú asi 2x viac. Vozidlá s pohonom Quattro zase potrebujú výmeny oleja v diferenciáli - výmena oleja stojí viac ako 100,- EUR. Naftové Audi A4 majú navyše často problémy so systémom AdBlue, so vstrekovačmi a so systémom spracovania výfukových plynov a šesťvalcové 3.0 TDI navyše problémy s vačkovou hriadeľou, zo zakarbonovaním sania už okolo 100.000km a únikom chladiacej kvapaliny, nehovoriac o náročnej výmene rozvodov, kedy musí ísť celý motor von z auta (info od autorizovaného servisu).Možné financovanie. Viac info o vozidle a viac foto IBA e-mailom

Marek

Súkromný predajca

Adresa:
Trnava
Web:
Telefón:
Marek
Otváracie hodiny:

Kontaktujte predajcu

Ostáva 1000 znakov
* Údaje sú povinné.
Odoslaním tohto emailu súhlasím so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení.

Marek

Súkromný predajca

Adresa:
Trnava
Web:
Telefón:
Marek
Otváracie hodiny:

Kontaktujte predajcu

Ostáva 1000 znakov
* Údaje sú povinné.
Odoslaním tohto emailu súhlasím so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení.