18 990 €
Základné údaje
2014
Používané
92 500 km Overiť
Hybrid
3498 cm³ (3.5 l)
268.00 kw (364 PS)
7-st. automatická
Sedan
4x4
Spotreba
mesto
mimo mesta
kombinovaná
Ostatné údaje
Euro 5
4-dverové
5-miestne
Biela
JN1BANV37U0230490
Bezpečnosť
- ABS
- ADS
- Airbagy
- Alarm
- ASR
- Brzdový asistent
- Centrálne zamykanie
- DSC
- EBD
- EBV
- ESP
- Imobilizér
- Isofix
- MSR
- Adaptívny tempomat
- Parkovacia kamera
- Deaktivácia airbagov
- Systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS)
- Natáčacie svetlomety
- LED svetlomety
- Airbag 10x
Komfort
- Diaľkové ovládanie zamykania
- Elektrické sedadlá
- Elektrické zrkadlá
- Fólie
- Kožený interiér
- Lakťová opierka
- Multifunkčný volant
- Navigačný systém
- Nezávislé kúrenie
- Palubný počítač
- Parkovací asistent
- Posilňovač riadenia
- Tónované sklá
- Vyhrievané predné sklo
- Vyhrievané zrkadlá
- Klimatizovaná priehradka
- Bezkľúčové štartovanie
- Bezkľúčové otváranie dverí
- Bluetooth handsfree
- LED svietenie
- Parkovacie senzory
- Pamäťové sedačky
- Welcome light
- Elektrické okná 4x
- Rádio + DVD
- Vyhrievané sedačky vpredu
Dalšia výbava
- Dažďový senzor
- Hliníkové disky
- Hmlovky
- Sezónne prezutie
- Strešné okno
- Svetelný senzor
- Stop&start systém
Dalšie informácie
- Garážované
- Možná výmena
- Servisná knižka
- Úplná servisná história
Poznámka
Ako nové kúpené v ČR, Totálne technokratické auto s dobrou spotrebou (pod 7,0L/100km kľudné medzimesto) aj dynamikou (5,4s 0-100km/h). Spotreba aj pri veľmi dynamickej naháňačke len málo presiahne 10L/100km. Škoda elektronického obmedzenia rýchlosti na 250km/h - išlo by o hodne viac. Každopádne z 0-100km/h zrýchli za 5,4s vždy - aj na mokrej ceste a úplne bez prieklzu kolies. Má to hádam všetky možné technické vychytávky okrem nočného videnia a odvetrávaných sedadiel. Tempomat sa dá nastaviť na max. 180km/h - je to japonec. Všetko funguje, mám všetky papiere, manuály, knižky a dva kľúče. V cene letná aj zimná sada RunFlat pneu - všetky v 80+% stave, kde letná je Pirelli vystlaná akustickou penou. Som celkovo tretí majiteľ auta, pričom auto je u mňa 5 rokov a 40.000 km. Výfukové end-pipes sú HKS, pôvodné Infiniti mám. Mám k tomu aj tuningový výfuk, ktorý má nádherný zvuk, ale ja preferujem úplné ticho. Všetko pridám v cene. Neumývalo sa na kefách a u mňa celý život prežilo v garáži, takže žiadne od slnka vyťahané rozpadajúce sa plasty ani zničený lak. Predchádzajúci majiteľ "nebol z najbystrejších" a podarilo sa mu to napriek všetkým smart asistentom dvakrát ťuknúť - jedno ľavá zadná strana (je možné namerať vyššiu hrúbku laku - zadné dvere, kufor, blatník) a druhé predný nárazník spodná časť (neopravené, jedná sa o kozmetickú chybu) - malé odretie laku predného nárazníka od obrubníka vidno na fotkách. Servis najprv v Infiniti Praha, potom JM Martin, bežné výmeny oleja (u mňa každých 7.500km), brzdovky a pod. robil malý servis Marák v Rajeckých Tepliciach. Žiaden tuning ani modifikácie - iba výfukové end-pipes, podsvietené prahy (originál od Infiniti Praha) a dva zadné spoilery.
Airbag 10X, Vyhrievané predné sedadlá, Dotyková obrazovka, Absolútny vrchol japonskej dizajnovej školy minulého desaťročia. Má to ako prvé sériové auto na svete steer-by-wire (volant je joystick a kolesá natáčajú elektromotory) s automatickým vyrovnávaním koľají na ceste a elimináciou vplyvu bočného vetra pri jazde. Tým pádom je možné nastaviť si strmosť a tvrdosť riadenia v menu systému auta. Pohon je klasický Nissaňácky nezničiteľný benzínový 225kW V6 s rozvodovou reťazou točiaci 7.000ot., ktorý používajú v Nissane 350Z už od roku 2003, ale tu už variabilne časovaný pracujúci v Atkinsonovom cykle v dolnom otáčkovom spektre. S ním v súčinnosti cez dve elektrospojky spolupracuje 50kW elektromotor, ktorý vie poháňať auto sám aj v rýchlostiach okolo 100km/h. Táto sústava je sprevodovaná cez 7st. automat s pádlami pod volantom s pohonom 4x4. Zaujímavá je aktívna eliminácia hluku v kabíne protífázou zvuku z reproduktorov od prémiového audia Bose, ktorý hrá fakt krásne. Je to auto, ktoré prešlo schvaľovaním ešte v čase, keď nebola povinnosť kontrolovať ruky volante, takže jazdí samo bez rúk na volante aj kilometre keď sú dobré čiary na ceste. Nádherná vychytávka je systém aktívneho radaru, ktorý najprv odtlačí vodičovu nohu z plynového pedálu a potom brzdí + regeneratívne dobíja baterku, keď sa na ceste vyskytne prekážka alebo dobehne pomalšie idúce vozidlo. Radar reaguje na zmenu rýchlosti vozidla idúceho pred vozidlom pred Vami a proaktívne brzdí ak niektoré z nich náhle spomalí - toto všetko funguje vždy, nie len pri aktívnom adaptívnom tempomate na diaľnici. Veci ako detekcia pohybujúcich sa objektov (križujúce autá, cyklisti, chodci) za autom pri cúvaní s automatickým zásahom, alebo parkovací asistent s 360st. kamerami a všetkými možnými senzormi, aktívny zásah pri vybočení z pruhu bez smerovky, centrovanie auta na stred pruhu, či aktívne posunutie volantu a sedadiel pri štarte a vypnutí auta do pamäťovej pozície podľa konkrétneho bezkontaktného kľúča sú asi v tomto stupni výbavy samozrejmosťou. Klíma má automatickú recirkuláciu ak je pred Vami auto, automatické odhmlievanie skiel a automatické spínanie ohrevu sedadiel podľa vonkajšej teploty. Všetky (aj zadné) kľučky majú dotykový senzor pre Keyless Entry. Dlhé stlačenie tlačidiel ovládača otvára/zatvára okná a šiber rovnako ako EU autá. Podzozok je sériovo odladený na RunFlat pneumatiky, takže auto s nimi nijak neodskajuje a nie je tvrdé. Predné sedadlá sú pamäťové, plne elektronické aj s bedrovou opierkou a nastaviteľnou výškou prednej aj zadnej hrany sedáka.