7 890 €
- Pôvodná cena: 8 890 €
Základné údaje
3/2010
Používané
199 000 km Overiť
Hybrid
1798 cm³ (1.8 l)
100 kw (136 PS)
Automatická bezstupňová
Liftback
Predný
Spotreba
mesto
mimo mesta
kombinovaná
Ostatné údaje
Euro 5
5-dverové
5-miestne
Strieborná metalíza
JTDKN36U705055800
BR637BZ
Bezpečnosť
- ABS
- ASR
- Brzdový asistent
- Centrálne zamykanie
- ESP
- Imobilizér
- Isofix
- Parkovacia kamera
- Deaktivácia airbagov
- Airbag kolenný
- Airbag spolujazdca
- Airbag vodiča
- Airbagy bočné vpredu
- Airbagy okenné
- Airbag 7x
Komfort
- Diaľkové ovládanie zamykania
- Elektrické zrkadlá
- Lakťová opierka
- Multifunkčný volant
- Navigačný systém
- Palubný počítač
- Posilňovač riadenia
- Tempomat
- Tónované sklá
- Vyhrievané zrkadlá
- Bezkľúčové štartovanie
- Bezkľúčové otváranie dverí
- Bluetooth handsfree
- LED svietenie
- Dotykový displej
- Parkovacie senzory
- Android Auto
- Klimatizácia automatická
- Elektrické okná 4x
- Rádio + DVD
Dalšia výbava
- Hliníkové disky
- Hmlovky
- Sezónne prezutie
- Stop&start systém
- Head-up display
- TV,LCD panel
Dalšie informácie
- STK platná do 11/2025
- EK platná do 11/2025
- Kontrola originality
- Nehavarované
Poznámka
Auto vlastnim od Novembra 2015(, kedy malo najazdene 101tis km a mnou nebolo s km manipulovane, cena noveho v 2010 bola 30tis. €. Kupoval som ho s odbornikom mechanikom, ktory servisoval vtedy asi 70 Toyota hybridov v KE/PO, ktory cele auto prezrel, skontroloval stav celej karoserie, povodnych dielov, zvarov, tmelov, hrubky laku a drahych originalnych Toyota karosarskych nalepiek, skontroloval stav elektroniky, chybovych hlaseni a napatia vsetkych clankov trakcnej baterie a zhodnotil, ze auto nebolo nikdy burane, lakovane a nijak upravovane oproti povodnemu stavu a bolo vo vybornom technickom stave. Jedine poskodenie je ryha na prednej kapote (vid foto), ktora od 2015 nejavi ziadne znamky korozie a nevyziadala si ziadnu starostlivost a osuchane madlo pravych zadnych dveri od lyzi.
Prius mi sluzil perfektne pocas celej doby, okrem bezneho spotrebneho servisu si nevyziadal ziadne opravy. V 2023 mi v Toyota Kosice vymenili predny naraznik a skla hmloviek a smeroviek za uplne novy v cene 1344e (vid foto), po tom ako mi do zaparkovaneho auta nabural ozraty kolobezkar a spravil na nom malu prasklinku.
Nizka spotreba, mesto 4,4l, dialnica 5,2-5,4 pri 130km/h a okresky (cim viac kopcov tym lepsie, najviac som jazdil Kosice-Brezno) 3,8-4,5l.
Pocas celej doby vlastnenia sa spotreba vekom auta/baterky nemenila, na foto je vypis z merania baterky v Toyota Kosice. Tankoval som iba Shell fuelsave. Bezproblemova STK (EK/TK) vzdy na prvy krat, emisie s rezervou, ziadne technicke problemy.
Multifunkčný volant s projekciou nahmataneho tlacidla na pristrojovom paneli pred stlacenim, na volante ovladany multimedialny Android system s 8" dotykovym displejom Quad Core Cortex A9 procesor, dialkovym ovladanim, GPS, google Maps navigacia a dalsie aplikacie ako waze, handsfree, DVD prehravac, prehravanie videi a filmov pocas jazdy, slot na SD karty a 2x USB v priehradke pred spolujazdcom, vyuzitelne aj na napajanie prednej kamery, letne pneumatiky Matador MP47 Hectorra 3 215/45 R 17 91Y na original zliatinovych diskoch Toyta, zimne pneumatiky Barum Polaris 3 195/65/R15 91T na plechoch s originalnymi puklicami Toyota.
Dva original kluce, elektricky nafukovacia bedrova opierka vodica, automaticka klimatizácia s moznostou zapnutia filtracie pelu, lakťová opierka vpredu (s AUX a 12V zasuvkou) aj v zadu.
Moja servisna historia:
2015 po kupe - vymena oleja a vsetkych filtrov, vymena prednych brzdovych dosticiek, instalacia LED ziaroviek do prednych hmloviek a nakablovanie ako denne svetla (DLR) zapinane pri zapnuti auta.
2017: Vymena stareho radia s CD za Android Multimedialny system s cuvacou kamerou.
2020: Pri 150tis. km vymeneny olej v planetovej prevodovke, komplet nove brzdy.
2023: Novy predny naraznik, nova 12V bateria BOSCH.
Olej a filtre boli menene pravidelne kazdych 10-13tis. km.