Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive 4WD A/T
  • 2015
  • 250 000 km
  • Diesel
  • Sedan
99 999 €

358 492

inzerátov v ponuke
Blog
Pridať inzerát

Nahlásiť inzerát

Týmto oznámením nám pomáhate udržiavať bezchybný obsah
na Autobazar.SK. Nahlásenie je anonymné.

Vyberte druh chyby *

Doplňujúca informácia k inzerátu

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

* Údaje sú povinné.

Odoslaním tohto emailu súhlasím so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení.

Overenie vozidla

Detailná história vozidla Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive 4WD A/T
Opýtajte sa predávajúceho na VIN alebo EČV číslo:
Zadajte prosím EČV alebo VIN
Nedvíha telefón? Kontaktovať emailom
v spolupráci s

Honda CR-V 2.2 i-DTEC Executive 4WD A/T

Gelnica 10.3.2023

99 999 €

  • Pôvodná cena: 999 999 €
  • Možný leasing
  • Možný úver

Registračný poplatok: 60 €

Základné údaje

Rok výroby:

1/2015

Stav:

Používané

Najazdené:

250 000 km Overiť

Palivo:

Diesel

Objem:

2199 cm³ (2.2 l)

Výkon:

110 kw (150 PS)

Prevodovka:

5-st. automatická

Karoséria:

Sedan

Pohon:

4x4

Spotreba

8 l
mesto
5.7 l
mimo mesta
6.6 l
kombinovaná

Ostatné údaje

Norma:

Euro 5

Dvere:

5-dverové

Miest:

5-miestne

Farba:

Šedá tm. metalíza

História vozidla
Skontrolujte históriu, počet kilometrov, výbavu

Bezpečnosť

  • ABS
  • ADS
  • Airbagy
  • Alarm
  • ASR
  • Brzdový asistent
  • Centrálne zamykanie
  • DSC
  • EBD
  • EBV
  • ESP
  • Imobilizér
  • Isofix
  • Mechanické zabezpečenie
  • MSR
  • Adaptívny tempomat
  • Parkovacia kamera
  • Deaktivácia airbagov
  • Systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS)
  • Natáčacie svetlomety
  • LED svetlomety
  • Airbagy - počet

Komfort

  • Autorádio
  • CD menič
  • Diaľkové ovládanie zamykania
  • Elektrické okná
  • Elektrické sedadlá
  • Elektrické zrkadlá
  • Fólie
  • Kožený interiér
  • Lakťová opierka
  • Multifunkčný volant
  • Navigačný systém
  • Nezávislé kúrenie
  • Palubný počítač
  • Parkovací asistent
  • Tempomat
  • Tónované sklá
  • Vyhrievané predné sklo
  • Vyhrievané sedačky
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Klimatizovaná priehradka
  • Bezkľúčové štartovanie
  • Bezkľúčové otváranie dverí
  • Bluetooth handsfree
  • LED svietenie
  • Dotykový displej
  • Kožený paket
  • Parkovacie senzory
  • Vyhrievaný volant
  • Odvetrávané sedadlá
  • Elektrické ovládanie kufra
  • Adaptívny podvozok
  • Vzduchové odpruženie podvozku
  • Bezdotykové otváranie kufra
  • Pamäťové sedačky
  • Xenónové svetlomety
  • Apple CarPlay
  • Android Auto
  • Welcome light
  • Klimatizácia dvojzónová

Dalšia výbava

  • Dažďový senzor
  • Deliaca mreža
  • Hliníkové disky
  • Hmlovky
  • Sezónne prezutie
  • Strešné okno
  • Strešný nosič
  • Svetelný senzor
  • Ťažné zariadenie
  • Stop&start systém
  • Panoramatická strecha
  • Ostrekovače svetlometov
  • Doťahovanie dverí
  • Head-up display
  • TV,LCD panel
  • Nočné videnie
  • Asistent jazdných pruhov
  • Kontrola mŕtveho uhla
  • Asistent rozjazdu do kopca

Dalšie informácie

  • 1.majiteľ
  • STK
  • EK
  • Dovezené
  • Garážované
  • Kontrola originality
  • Ako nové kúpené v SR
  • Možná výmena
  • Na dovoz
  • Nehavarované
  • Pravostranné riadenie
  • Servisná knižka
  • Top stav!
  • Tuning
  • Úplná servisná história
  • Úžitková verzia N1
  • Veterán
  • Vozidlo je v záruke
  • ODO-Pass
  • Defektný motor alebo prevodovka

Poznámka

testpvaco omueratNenápadná Honda CR-V hrá u nás vďaka nízkym predajným číslam len vedľajšiu úlohu. Dôvodom celkom určite nebude nízka kvalita. Bilancia porúch je totiž menšia než pri väčšine jej konkurentov. S modelom CR-V sa Honda pokúša spojiť výhody SUV a kombi. A to úspešne!
Zoznam potenciálnych porúch je pri Honde CR-V krátky. Navyše profituje aj z vekovo zrelších zákazníkov, ktorí nereagujú tak alergicky na servisné náklady a investujú do starostlivosti viac než mnohí mladí. Na záujemcov však nepôsobia príjemne vyššie ceny jazdených áut. Neistota v súvislosti s elektrickými autami a čipovou krízou, ktorá sa postarala o absurdne dlhé čakacie lehoty na nové autá, problém len zosilňuje. Jazdené autá stoja často viac než pred rokom. To je síce pozitívum pre predávajúcich, ale zlým snom pre kupujúcich. Toto vozidlo by po troch rokoch malo vyniesť až dve tretiny pôvodnej sumy.

Airbag spolujazdca s možnostou deaktivácie, Aktívne hlavové opierky, Anténa v tvare žralocej plutvy, Asférické vonkajšie spätné zrkadlá, Asistent pre jazdu z kopca, Asistent rozjazdu do kopca, Automatické prepínanie dialkových svetiel, Automatické sklápanie zadných sedadiel jedným pohybom, Automatické zapínanie svetiel, BI-HID svetlomety s automatickým sklonom, Bocné airbagy, Brzdový asistent, DAB audio, Delené zadné sedadlo, El. sklopné spätné zrkadlá, Elektricky nastavitelná tuhost bedrovej opierky spolujazdca, Elektricky nastavitelná tuhost bedrovej opierky vodica, Elektricky nastavitelné sedadlo vodica, Funkcia \'Coming/Leaving Home\', Hlavica páky potiahnutá kožou, Hlavové airbagy, Konektor vstupu USB, Kryt batožinového priestoru, Manuálne nastavitelný stlpik volantu, Odkladací priestor na okuliare, Ostrekovace reflektorov, Osvetlenie batožinového priestoru, Ovládanie radenia na volante, Predpínace bezpecnostných pásov, Prémiový audiosystém + subwoofer, Svetelná signalizácia pri núdzovom brzdení, Systém výstrahy poklesu tlaku v pneumatikách, Tretie brzdové svetlo, Vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou, Vonkajšie spätné zrkadlo spolujazdca s automatickým náklonom pri zaradení spiatocky, Výškovo nastavitelné sedadlo spolujazdca, Výškovo nastavitelné sedadlo vodica, Novým čarovným slovíčkom medzi automobilmi je crossover, klasické SUV odsúvajú crossovery na vedľajšiu koľaj. Honda ponúka čosi také vo forme CR-V už desaťročia. Svetlá výška ako kombi a veľmi jednoduchý pohon 4x4 – asi nikto by neprišiel na nápad zájsť s CR-V do terénu. V prípade potreby zmizne v jej kufri 589 až 1 669 litrov batožiny. Vtedy sa však jediný benzínový motor v ponuke poriadne zapotí. Atmosférický dvojliter totiž ponúka svojich 155 koní až vo vysokých otáčkach. A to sa ku skôr komótnemu charakteru CR-V príliš nehodí. Navyše – postará sa až o dvojmiestnu spotrebu. Počas uvoľnenej jazdy si však môžete vychutnať mechanickú perfekciu, ktorá Honde priniesla povesť skvelého staviteľa motorov. Neskoršie ponúkaný naftový agregát s objemom 1,6 litra a výkonom 120 alebo až 150 koní pracuje síce hlučnejšie, vďaka sile odspodku sa k charakteru CR-V však hodí viac. Radšej 6-stupňový manuál alebo automat? Obidva fungujú bezchybne a vydržia. Pohodu môže mierne pokaziť podvozok, ktorý je v režime nízkej záťaže príliš tuhý a nepoddajný. Našťastie, tento deficit zachraňujú veľmi pohodlné sedadlá, vhodné aj na dlhšie cesty. Typická Honda: veľmi presné riadenie s ľahkým chodom. Rovnako sa k

PLT

Firma registrovaná od: 11.01.2023

Adresa:
Sibirska 1, 92221 Gelnica
Web:
Telefón:
PLT
Otváracie hodiny:

Kontaktujte predajcu

Ostáva 1000 znakov
* Údaje sú povinné.
Odoslaním tohto emailu súhlasím so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení.

PLT

Firma registrovaná od: 11.01.2023

Adresa:
Sibirska 1, 92221 Gelnica
Web:
Telefón:
PLT
Otváracie hodiny:

Kontaktujte predajcu

Ostáva 1000 znakov
* Údaje sú povinné.
Odoslaním tohto emailu súhlasím so spracovaním osobných údajov v nasledovnom znení.